Tourism marketing & digital media

Το σεμινάριο έχει ολοκληρωθεί

Tourism marketing & digital media

Το Μάρκετινγκ επηρεάζει σχεδόν κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής. Η πληθώρα αγαθών και υπηρεσιών γύρω μας, τα καταστήματα από τα οποία ψωνίζουμε, τα brands που αγαπάμε, υπάρχουν λόγω του μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ παρακινεί τους οργανισμούς να εστιάσουν στη δική μας ικανοποίηση, στην ικανοποίηση του πελάτη. Σκοπός του είναι να προβλέπει τις ανάγκες των πελατών και να ανταποκρίνεται σε αυτές τόσο καλά ώστε το προϊόν να πουλά σχεδόν από μόνο του.

Το παρόν σεμινάριο προσφέρει στους συμμετέχοντες πληροφορίες όπως: οι βασικές έννοιες μάρκετινγκ, το μείγμα μάρκετινγκ με τα 4P, ενώ εστιάζει στη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα κανάλια διανομής τους. Επιπλέον παρουσιάζονται μελέτες περιπτώσεων και παραδείγματα από τον επιχειρηματικό κόσμο, ενώ τέλος μιλάμε για τη διαδικτυακή διαφήμιση, τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα και αναλύουμε τη προσφορά τους.

Έλενα Κουρελέα

Έλενα Κουρελέα

Διεθνολόγος / Tourism Industry Professional

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μάρτιος 6, 2019 5:00 μμ
Μάρτιος 6, 2019 7:00 μμ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΔΕΛΤΑ 360° Καλαμάτας
kalamata@delta.edu.gr
2721020140